سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ چون خبر غارت بردن یاران معاویه را بر أنبار شنید خود پیاده به راه افتاد تا به نخیله رسید . مردم در نخیله بدو پیوستند و گفتند اى امیر مؤمنان ما کار آنان را کفایت مى‏کنیم . امام فرمود : ] شما از عهده کار خود بر نمى‏آیید چگونه کار دیگرى را برایم کفایت مى‏نمایید ؟ اگر پیش از من رعیت از ستم فرمانروایان مى‏نالید ، امروز من از ستم رعیت خود مى‏نالم . گویى من پیروم و آنان پیشوا ، من محکومم و آنها فرمانروا . [ چون امام این سخن را ضمن گفتارى درازى فرمود که گزیده آن را در خطبه‏ها آوردم ، دو مرد از یاران وى نزد او آمدند ، یکى از آن دو گفت : من جز خودم و برادرم را در اختیار ندارم ، اى امیر مؤمنان فرمان ده تا انجام دهم امام فرمود : ] شما کجا و آنچه من مى‏خواهم کجا ؟ [نهج البلاغه]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
بازدید رئیس شورای شهر تهران از محله طرشت

دبیر شورایاری محله طرشت گفت: رئیس شورای شهر تهران جمعه از محله‌های جنوبی منطقه دو از جمله محله طرشت بازدید خواهد کرد.

مهدی جمشیدی، شورایار منطقه دو گفت: در ادامه بازدیدهای هفتگی رئیس شورای شهر تهران، احمد مسجد جامعی این هفته میهمان منطقه دو است.
 
وی افزود: از محله‌های جنوبی منطقه دو شامل محله‌های طرشت، تیموری، زنجان و همایونشهر و برق آلستوم بازدید خواهد شد.
 
وی در ادامه بیان داشت: در این بازدید از مرکز توانبخشی فرخنده، پایانه جانبازان که قرار است به موزه اتوبوس‌های قدیمی تبدیل شود و بقعه شیخ عبدالله طرشتی و مراکز قدیمی مانند گرمابه‌ها و اصناف قدیمی بازدید به عمل می‌آید.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]